Companii » Referinte » Muzee

Please click on the branch button of your choise (for detailed information)

OverviewHotelAirportMediaBankFairgroundUniversityCity-InfoMedical

GasstationShoppingCorporationReal EstateSportsMuseumTelecomCar Dealer


Solutii disponibile pentru muzee:


  • Ghid interactiv pentru vizita
  • Informatii despre arta si expozitie
  • Informatii despre artisti
  • Tiparirea informatiei la cerere
  • Aranjamente media individuale pentru mai multe ecrane
  • Feedback despre arta prin sondaje de opinie sau videomail
  • Software si solutii pentru afisarea publicitatii electronice
  • Software si solutii pentru reclama digitala
  • Software, kiosk-uri se ecrane cu plasma pentru promovare de arta

Museum
Kiosk urile pot oferi in muzeu explicatii despre mediul artistic, arheologie sau alte expozitii. In functie de aria de aplicare exista multe posibilitati.

La intrare :


  • Cu ajutorul unui meniu interactiv pe touch screen vizitatorii pot cumpara usor  bilete de intrare
  • Gestionarea de tichete de grup sau cu preturi special (de exemplu prin identificare cu scanner de card) este posibila
  • Utilizarea platilor cash, cu carduri EC sau de credit


  • Tiparirea tichetelor pe hartie speciala sau folosirea codului de bare tridimensional pe hartie normal (rezistenta la frauda /tehnologie smart)
  • La vanzarea biletelor de intrare permite selectarea ariilor muzeului controlabila prin scanner
  • Kiosk-ul poate oferi automat recomandari
  • Ecrane separate TFT sau cu plasma pot prezenta video sau animatii din expozitiile curente precum si preturile curente sau oferte pe baza ratei de vizitatori

In interior:


  • Kiosk-urile pot informa vizitatorii in salile muzeului despre particularitatile pieselor expuse
  • In cazul cand numai o parte a muzeului a fost afisata, piesele care nu sunt aratate pot fi prezentate multimedia  prin kiosk intr-o maniera interesanta si interactiva
  • Kiosk-ul poate produce in mod didactic explicatii despre lucrarile arheologice sau de restaurare a pieselor
  • Paralel cu expozitia curenta pot fi prezentate referent despre urmatoarele expozitii
  • Vizitatorii interesati in mod deosebit in anumite informatii pot inregistra obiectul pentru care diresc informatii la urmatorul kiosk si primesc informatii la domiciliu prin email
  • Vizitatorii pot include cereri reale la kiosk si platesc la iesire (pentru carti postale, CD-uri sau informatii tiparite)
  • Vizitatorii pot transmite felicitari prietenilor avand ca motiv un obiect din expozitie  si aceasta include si o invitatie adresata destinataruluide a vizita expozitia

La iesire :


  • Se pot solicita vizitatorilor sugestii pentru imbunatatirea activitatii muzeului
  • Kiosk-ul poate realize sondaje la scolari pentru a evalua nivelul de cunostinte  si apoi sa tipareasca o lista cu puctajele obtinute de elevii unei clase
  • Vizitatorii pot citi emailurile lor  pot posta felicitari electronice sau trimite emailuri video prietenilor sau rudelor

         
* Click to enlarge


Avantaje:


  • Imbunatatirea vanzarii biletelor la intrarea in muzeu
  • Imbunatatirea productivitatii personalului prin reducerea activitatilor de rutina
  • Imbunatatirea informatiilor furnizate vizitatorilor
  • Imbunatatirea experientei muzeului cu sisteme interactive
  • Crearea canalelor de comunicare intre conducerea muzeului si vizitatori
  • Crearea unor viitoare canale de distributie pentru produse relevante  reprezentand piese din muzeu
  • Reducerea costurilor de tiparire prin afisarea informatiilor la cerere
  • Imbunatatirea caracterului inovativ al muzeului pentru public

 
 

it's the smile