Company » References » Hotel

Please click on the branch button of your choise (for detailed information)

OverviewHotelAirportMediaBankFairgroundUniversityCity-InfoMedical

GasstationShoppingCorporationReal EstateSportsMuseumTelecomCar Dealer


Solutii disponibile pentru hoteluri :


  • Acces la internet cu sau fara plata ( retea wireless sau prin cablu)
  • Intretinerea Hot-spots ( check-in, facturare automata)
  • Sistem de informatii depre trafic si calatorii
  • Calendar cu evenimentele locale si ghid interactiv de calatorii
  • Inchiriere autovehicule
  • Inregistrarea oaspetilor
  • Software  si solutii pentru afisarea informatiilo
  • Promovarea evenimentelor prin folosirea signalistici digitale
  • Signialistica salilor de conferinta
  • Solutii de navigare interactive
  • Mangementul Hot-spoturilor: autentificare, autorizare, creere conturi

Hotel

Kioskuile interactive isi fac loc in cat mai multe domenii de utilizare. De aceea ne-am obisnuit cu prezenta lor si chiar le simtim lipsa din anumite locatii.


Clientii isi cumpara biletele de avion, de autobuz, de tren mult mai rapid de la kioskuri decat daca stau la coada la casele cu operator uman. Prin folosirea meniurilor simple oricine poate obtine locul preferat si sa efectueze plata cash sau prin cartea de credit, clientul obtine astefl chitanta si biletul de la kiosk.
Check-in si check-out la hoteluri se poate face mult mai simplu si mai usor prin folosirea kioskurilor.

Timpul de tranzactie este mult mai rapid si numarul tranzactiilor creste cu fiecare kiosk in parte.Acest lucru nu implica automat renuntarea la factorul uman, dar implica o satisfactie mult mai mare din parte clientului. O importanta aparte o are configurarea ecranului, a continutului si a proceselor. In aceasta faza designul nu este foarte important ci doar configurarea care se realizeaza in urma experientei indelungate.
Folosind aceste avantaje hotelurile isi pot fideliza clientii prin folosirea unui sistem bonus prin care clientii pot transforma punctele accumulate in premii.
Clienţii pot obţine informaţii privind toate facilitati hotelului , atunci când utilizează kioskul
Kioskul poate fi folosit de asemenea si la rezervrea de camere la un hotel partener din aceeasi retea.
Prin rularea de reclame se pot obtine castiguri suplimentare.
Kioskurile friendlyway sunt capabile sa controleze si alte ecrane ( ecrane cu plasma, tft si proiectoare) pentru a afisa un continut multimedia impresionant.
Un client poate alege informatii despre un muzeu din apropiere si sa primeasca informatii sub forma unui fisier video pe un ecran separate.
Cu ajutorul kioskului se pot alege nu doar informtii depre hotel dar si despre oras. Printr-o conexiune online se pot efectua rezervari ori se pot efectua convorbiri telefonice.
Clientii pot intra in legatura cu managementul hotelului pentru a primi informatii ori pentru a rezerva anumite servicii oferite de hotel ( identificarea are loc cu ajutorul cartelei de intrare in camera).
Sondaje de opinie se pot efectua fara a mai fi necesara folosirea hartiei. Sistemul este potrivit si pentru comandarea mesei sau a altor servicii.
Prin amplasarea kioskurilor la aeroport, centre de afaceri si targuri va puteti dubla sansele de a atrage clienti noi.


         
* Apasa pentru a mari


Avantaje:


  • Reducerea duratei formalitatilor de inregistrare
  • Orientarea catre client a informatiilor si serviciilor
  • Spatiu de reclama pentru hotel sau parteneri
  • Pozitionarea in exteriorul hotelului pentru o mai buna promovare a hotelului
  • Simplificare contactului dintre hotel si client
  • Disponibilitate non stop
  • Asistenta la operatiunile hotelului
  • Reducerea costulurilor de tiparire prin afisarea informatiilor cerute
  • Realizarea unei imaginii publice inovatoare

 
 

it's the smile