Companii » Referinte»Informatii orasenesti si administratie locala

Please click on the branch button of your choise (for detailed information)

OverviewHotelAirportMediaBankFairgroundUniversityCity-InfoMedical

GasstationShoppingCorporationReal EstateSportsMuseumTelecomCar Dealer


Solutii disponibile :


  • Procesarea informatiei oficiale si a tranzactiilor automate
  • Turism si evenimente locale
  • Vanzarea automata a biletelor
  • Cautarea interactiva a magazinelor si produselor
  • Informatii si tranzactii municipale
  • Managementul spoturilor hot: autentificare, autorizare, deschidere conturi
  • Software si solutii pentru afisarea reclamelor electronice
  • Software si solutii pentru publicitatea digitala
  • Sisteme de informare electronic a cetatenilor
  • Panou cu intreprinderi locale
  • Cautare magazine, informatii despre oras si ghid de oras
  • Kiosk cu informatii publice
  • Terminale de informare ale administratiei locale
  • Kiosk-uri de informare la sediul autoritatilor publice si locale

City info & local government

Kiosk-urile ofera tuturor cetatenilor posibilitatea de a obtine informatiile publice ale autoritatilor fara a avea un calculator. Este necesar ca autoritatile sa utilizeze solutii gratuite care sa asigure accesul nerestrictiv la informatii (in SUA : conform “Legii privind americanii cu dizabilitati”). Deoarece numai o treime a populatiei are acces la Internet, numai aceasta parte poate folosi servicii electronice cand au de indeplinit proceduri administrative.
Co solutii de reglare a inaltimii ecranului, persoanele imobilizate in carucior pot folosi terminalul interactiv.
Prin folosirea touch screen-urilor cetatenii pot fi consultati intuitiv, procedeu perfect pentru persoane care nu sunt obisnuite sa utilizeze calculatorul.
Intrucat toate echipamentele (cititorul de carduri, imprimanta sau scanerul pentru carti de identitate etc.) sunt integrate in kiosk, toate procedeele de securizare sunt posibile.

In situatia cand este nevoie de o consultanta, cetatenii se pot conecta la un call center prin telefon sau video conferinta  si pot contacta o persoana.
Cu kiosk-urile cetatenii au sansa de a comunica direct cu administratia fara costuri administrative crescute.
 
Acest nou birou virtual administrativ pentru cetateni poate fi amplasat nu numai in cladiri de institutii ci si in mall-uri, universitati sau locuri publice.
Folosind  ecrane mari de tip TFT sau cu plasma  se pot include prezentari multimedia de video, animatie sau stiri curente.

Cu kiosk-uri se pot realize sondaje cu scopul de a oferi servicii mai bune cetatenilor.

         
* Click pentru a mari


Avantaje:


  • Imbunatatirea relatiei cu cetatenii prin simplificarea si reducerea duratei procedurilor administrative.
  •  O noua utilizare a investitiei in Internet si in aplicatiile de tip kiosk
  • Cresterea productivitatii functionarilor publici, care sunt degrevati de obligatiile de rutina si se pot dedica mai mult procedurilor mai complicate
  • Reducerea costurilor prin utilizarea serviciilor electronice
  • Crearea unui canal direct de comunicare intre administratie si cetateni
  • Reducerea costurilor de tiparire prin afisarea pe display la cerere
  • Imbunatatirea imaginii institutiei publice
  • Imbunatatirea accesului la administratia publica in zonele rurale unde nu toate serviciile administrative sunt disponibile

 
 

it's the smile