Companii » Referinte»Banci

Please click on the branch button of your choise (for detailed information)

OverviewHotelAirportMediaBankFairgroundUniversityCity-InfoMedical

GasstationShoppingCorporationReal EstateSportsMuseumTelecomCar Dealer


Solutii disponibile :


  • On-line banking
  • Consultanta interactive pentru servicii financiare
  • Kiosk-uri pentru informare si vanzare
  • Kiosk-uri pentru servicii cu carduri de debit si credit
  • Aplicatii pentru fidelizarea clientilor
  • Kiosk-uri pentru carduri de credit in valuta UE
  • Informare interactiva sau distractiva pe ecrane TFT sau cu plasma si kiosk-uri
  • Oferte imobiliare
  • Oferte financiare
  • Conferinte video in direct cu specialisti finantisti
  • Informatii distractive pe ecrane cu plasma si kiosk-uri
  • Calculator pentru rate ipotecare
  • Software si solutii pentru afisare de reclame electronice
  • Software si solutii pentru publicitate digitala
  • Kiosk-uri de informare cu note bancare de acceptare si de ordonare, acceptare si eliberare de monede, administrarea cardurilor bancare pentru aplicatii complexe
  • Kiosk-uri de informare cu tiparirea extrasului de cont

Bank

In mod traditional in sistemul bancar si financiar, sistemul serviciilor  cu autoservire sunt folosite pe scara larga. Prin utilizarea kiosk-urilor care ofera un hardware si software modern , noi servicii pot fi implementate.
Serviciile bancare on-line pot fi integrate usor cu ajutorul kiosk-urilor. Clientii pot conduce tranzactiile familiare(administrarea contului, transferuri bancare, cereri de credit) sau pot solicita informatii si le obtin, fie prin tiparirea lor sau prin incarcarea pe un PDA.
Cu ajutorul kiosk-urilor propunerile financiare complexe pot fi comunicate usor si transparent cu scopul de a atrage noi clienti.
Intr-un mod simplu simularile pot fi conduse si se pot obtine formularele. Prin utilizarea smart cardurilor de autentificare, tranzactiile pot fi realizate legal si sigure.
Prin folosirea display-urilor (TFT sau cu plasma) care sunt controlate de kiosk videourile dependente de context pot fi aratate pentru a crea o experienta larga.
Utilizand kiosk-ul un clientii potentiali pot comunica direct cu banca pentru a pune intrebari, transmite sugestii sau pentru a participa la studii si anchete de opinie.
Clientii interesati de actiuni, pot accesa informatii bursiere in timp real si administra portofoliile lor. Ei pot genera analize de actiuni direct de la kiosk (cu ajutorul instrumentelor de analiza), pot cumpara fonduri sau actiuni si accesa informatii de context actualizate.
Aplicatiile monetare pot fi combinate cu alte servicii, ca de pilda compensari pentru apa, energie electrica, gaze sau facturi de telefon. De interes ar fi si posibilitatea de a cumpara bilete pentru spectacole sau evenumente sportive direct de la kiosk. La kiosk se poate alege locul , plata se poate face cash sau cu card iar clientul primeste o chitanta tiparita sau un voucher.

Acest nou sistem de agentie virtuala poate fi plasata in afara cladirii bancii, de pilda in malluri sau universitati, pentru a fi accesate permanent

              
* Clickpentru a mari


Avantaje:


  • Reducerea costurilor tranzactiilor, prin schimbarea activitatilor standard ale clientilor prin kiosk
  • Cresterea volumului de afaceri cu clienti loiali
  • Imbunatatirea eficientei consultantei acordate clientilor, prin reducerea activitatilor de rutina si concentrarea consultantilor pe probleme de consultanta si nu de informare
  • O noua utilizare a investitiilor in infrastructura de online banking prin folosirea de noi canale de vanzare
  • Cresterea profitului prin afisarea tuturor produselor disponibile dand astfel posibilitate clientului sa aleaga informatia despre produsul pe care il doreste
  • Creeaza un canal de comunicare directa intre banca si client
  • Reducerea costurilor de tiparire prin afisarea informatiei la cerere pe ecranul kiosk-ului
  •  Imbunatatirea imaginii companiei comparativ cu a concurentei

 
 

it's the smile