In mod traditional in sistemul bancar si financiar, sistemul serviciilor cu autoservire sunt folosite pe scara larga. Prin utilizarea kiosk-urilor care ofera un hardware si software modern , noi servicii pot fi implementate.
Serviciile bancare on-line pot fi integrate usor cu ajutorul kiosk-urilor. Clientii pot conduce tranzactiile familiare(administrarea contului, transferuri bancare, cereri de credit) sau pot solicita informatii si le obtin, fie prin tiparirea lor sau prin incarcarea pe un PDA.
Cu ajutorul kiosk-urilor propunerile financiare complexe pot fi comunicate usor si transparent cu scopul de a atrage noi clienti.
Intr-un mod simplu simularile pot fi conduse si se pot obtine formularele. Prin utilizarea smart cardurilor de autentificare, tranzactiile pot fi realizate legal si sigure.
Prin folosirea display-urilor (TFT sau cu plasma) care sunt controlate de kiosk videourile dependente de context pot fi aratate pentru a crea o experienta larga.
Utilizand kiosk-ul un clientii potentiali pot comunica direct cu banca pentru a pune intrebari, transmite sugestii sau pentru a participa la studii si anchete de opinie.
Clientii interesati de actiuni, pot accesa informatii bursiere in timp real si administra portofoliile lor. Ei pot genera analize de actiuni direct de la kiosk (cu ajutorul instrumentelor de analiza), pot cumpara fonduri sau actiuni si accesa informatii de context actualizate.
Aplicatiile monetare pot fi combinate cu alte servicii, ca de pilda compensari pentru apa, energie electrica, gaze sau facturi de telefon. De interes ar fi si posibilitatea de a cumpara bilete pentru spectacole sau evenumente sportive direct de la kiosk. La kiosk se poate alege locul , plata se poate face cash sau cu card iar clientul primeste o chitanta tiparita sau un voucher.